vineri, 26 aprilie 2013

acum, adică ieri & mâine


© Harold's Planet
citesc fragmente lungi din Poveste despre dragoste și întuneric și nu-i găsesc nici un cusur. așa că ziua asta se încheie bine, cum a și început.
iar mâine o să plec către constanța. 
ieri am fost luată prin surprindere de o veste bună și m-am bucurat tare. iar azi am fost bucuroasă pentru că am realizat că am avut un motiv important de bucurie și că am trăit-o din plin. e un sentiment foarte plăcut bucuria asta împărtășită. nu știam că succesul cuiva drag, implicat într-un proiect care merită să aibă succes, poate fi atât de... nu știu cum să zic... energizant cred că e un cuvânt potrivit. 

abia aștept să văd mica noastră grădină care promite să ne dea roșii, zmeură, căpșuni, vișine, mere, piersici, caise, smochine (de care, de cele mai multe ori, aflu doar din conversații telefonice). și le iau toamna în borcane și sticle. e un ritm aici. și tot ce ține de ritmicitate îmi dă un fel de confort interior. 

Niciun comentariu: